6 snabba med Karin Olofsson

Ja hörrni nu är det Karin Olofssons tur att svara på 6 snabba. Hon behöver väl ingen närmare presentation? Jag tror att alla vet vem denna supergulliga tjej är. Här får ni förhoppningsvis veta lite mer om henne. Ni hittar hennes blogg här.



Vem är du? Beskriv dig själv med tre ord.
Glad Kreativ, impulsiv

Vad gör du? Pluggar/jobbar/fritiden?
Jobbar på blogg.se, Fritiden: dansar bloggar, fotograferar, tränar, umgås med vännerna.

Varför bloggar du?
För att jag älskar att fota och skriva. Superkul att andra vill läsa det jag skriver!

Vad är det som gör din blogg speciell?
Jag har bara mina egna bilder/foton

Vad skulle du vilja förändra? Anything.
Mitt hår

Hur skulle du förändra det?
Göra lite fler blonda slingor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0