6 snabba med Mini

Idag är det modellen Mini, eller Caroline som hon heter egentligen som svarat på 6 snabba frågor. Njut av hennes härliga svar!

Ni hittar till hennes blogg här----> X

Vem är du? Beskriv dig själv med tre ord.
Busig målinriktad modell

 Vad gör du? Pluggar/jobbar/fritiden?
Jag jobbar som modell och jobbar även extra utöver det, har tagit uppehåll från plugget just för att stå framför kameran.

 Varför bloggar du?
Jag bloggar för att jag tycker att det är så fruktansvärt roligt!

 Vad är det som gör din blogg speciell?
Jag är mig själv till etthundratio procent.

 Vad skulle du vilja förändra? Anything.
Jag skulle vilja få människor att visa mer kärlek mot varandra.

 Hur skulle du förändra det?
Gör en god gärning varje dag amigos, det uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Mini

Hejhopp. ;)

2008-03-20 @ 10:10:08
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se
Postat av: Mini

Btw, du har länkat fel.

2008-03-20 @ 10:21:42
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0