6 snabba med Sabbi


Sabrina, en härlig skånetjej som ni kommer till via länken: http://saabrina.blogg.se/


Vem är du? Beskriv dig själv med tre ord.

Jag är en glad, positiv och humoristisk tjej, älskar att skratta och få andra att skratta :)


Vad gör du? Pluggar/jobbar/fritiden?

Jag pluggar turism och kommunikation, tar slut om 2½ månad då jag tar studenten (jäääj) jag är även timanställd på Pågen AB där jag packar bröd om nätterna. På fritiden umgås jag med mina vänner så mycket som möjligt :)


Varför bloggar du?

Mest för att bara skriva av mig varje dag, men även för att mina vänner långt bort ska få ta del av min vardag och jag älskar att inspirera människor :)


Vad är det som gör din blogg speciell?

Jag har faktiskt ingen aning om varför jag har så många besökare, jag antar att det är för att jag är mig själv, inte tar åt mig av folks negativa tankar om mig och skriver om allt mellan himmel och jord. Jag har gått igenom mycket som jag delar med mig i bloggen ibland. Folk tycker nog att jag är rätt spännande? eller äsh, jag vet inte :) 


Vad skulle du vilja förändra? Anything.

I bloggen eller livet? Bloggen vet jag inte, jag tänker fortsätta blogga på som förut och om någon har önskemål om nåt speciellt så kommer jag ju att ta upp det. I livet vill jag bara FLYTTA. Jag hatar att bo mitt på vishan :P


Hur skulle du förändra det?

Puh, svår fråga där. Jag får väl ge världens tråkigaste svar: Jag har ingen aning!







xoxo/ e

Kommentarer
Postat av: sabbi

svar: taha vad skoj :)klartr jag länkar!

2008-03-13 @ 15:55:52
URL: http://saabrina.blogg.se
Postat av: Nancy

Hehe, jodå (:
På blogg.se, senste inläggen, brukar läsa det som verkar intressant (:

2008-03-13 @ 16:08:38
URL: http://giveitall.blogg.se
Postat av: Louise

Tack :)
Jag håller på med ett potfolio :)
Jag har arbetat med olika så jag har inte hunnit med de. Men nu har jag kontrakt och min fotograf heter begnt fröberg och min chef heter jan-olov blomqvist :) Jag finns med på sveriges största fotograf sida :)
kramar ♥

2008-03-13 @ 19:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0