6 snabba med Tutan

Idag är det Tutan, aka Annelie, från Malmberget som står på tur, enjoy;
http://anneliten.blogg.se/


Vem är du? Beskriv dig själv med tre ord.
Jag tycker att orden glad, positiv och engagerad passar bra in på mig. Även fast jag har mina dåliga perioder ibland. Men jag är bra på att vara optimistisk och se livet från den ljusa sidan!

Vad gör du? Pluggar/jobbar/fritiden?
Just nu går jag andra året på Teknikprogrammet här i Malmberget. Jag jobbar extra på ICA för att tjäna ihop lite pengar och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med min kära systemkamera som jag börjat tycka väldigt mycket om.

Varför bloggar du?
Jag tycker att det är kul att dela med mig lite av mitt liv + att det är skönt att ha någonstans att skriva ner sina tankar ibland. Man får även många nya kontakter genom bloggen, vilket är jätteroligt.

Vad är det som gör din blogg speciell?
Jäklar vilken svår fråga. Det måste vara för att det är min blogg helt enkelt! Och så vill man ju såklart tro att det man klottrar ner är bra grejer och att bilderna man tar är så fantastiskt vackra att folk aldrig vill lämna bloggen, heh.

Vad skulle du vilja förändra? Anything.
Ja om man tänker efter så skulle min bloggdesign behöva fräschas upp lite. För det handlade väl om bloggen?

Hur skulle du förändra det?
Jag ska göra bloggen snyggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0