Äntligen hemma

Jag och N kom just hem från flygplatsen, där vi hyrt ut en bil. Ständigt jobb i våran lilla familj. Före det bjöd mamma på middag, N åt pizza och jag en mixsallad, grymt gott var det. Riktigt kul att träffa hundarna också. Min hund Shira är parad nu så vi  är förhoppningsvis i väntans tider :)

           
Vasall's Shira with a free will

Efter jobbet slank jag in på djuraffären och köpte ett nytt hjul och en träborg åt gerbisarna, och gissa om de blev uppskattade. Som sagt jag är nog världens bästa matte! Dock blir de nog gladast när de får tomma toarullar. Det tar ungefär 5 minuter för dem att gnaga en hel till småflisor. 

         
Gerbilen Blixten


Nu har jag precis tagit en skön dusch och tänkte koka mig en kopp the och bara mysa lite resten av kvällen. N är på väg att sova redan som vanligt :P Men jag ska övertala honom att vara vaken längre än hans 8-åriga syster i alla fall :)

E


Kommentarer
Postat av: Zandrea

Va söta djur :D en gerbil har jag skickat in länge :) Hunden va sockersöt =)KRAM

2008-03-17 @ 22:06:52
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0