Äntligen respons

Delinda om Ung mamma

Jag tycker att det är upp till var och en såklart, men jag tycker ändå att barn bör man vänta med tills man är iaf 24-25år, då har man lite mer erfarenhet av livet, stabilare ekonomi och känner sin ppartner bättre. En tryggare framtid för barnen helt enkelt.

Julia om Ung mamma

Jag tycker att man räknas som ungmamma då man är 18 år och yngre :D och ungpappa då man är sammma :D (min åsikt)

jonna a.k.a luddes mamma om Ung mamma

Jag tycker inte att varken jag eller min sambo är särskilt unga föräldrar ( jag var 18 & han var 21) när vår son föddes.

Det bästa med att skaffa barn tidigt, jag kan bara prata för mig själv men jag tror att jag kommer orka med mer, och så har jag trots allt barnasinnet kvar. och när han blir 15 kan hans pappa och jag minnas tillbaka till vi var 15, för det var ju ändå inte så länge sen.

negativt tycker jag är att jag miste mina vänner, och att folk har förutfattade meningar. Och för mig tycker jag det var lite negativt att ta sabbatsår från skolan, men jag börjar igen i höst :)

Vi har absolut en trygg framtid tillsammans, för både oss och vår son :)






Härligt att några vågar tycka till:)

xoxo/ E


Kommentarer
Postat av: Zandrea

Jag tycker unga mammor och pappor är starka som klarar av.. Det är ju först och främts mognaden som spelar roll... Sen ska man ju helst kanske vara 18 ? 15 är lite väl ung.. Men dom beundrar jag, som verkligen klarar av det och tar hand om sina barn =)

2008-03-19 @ 13:43:24
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Kia

Hejsan Hejsan, du är välkommen att delta i min bloggdesign utlottning. Hälsningar Kia :)

2008-03-19 @ 15:29:45
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se
Postat av: Zandrea

Vi fick prova mascaran och läppglanset då :D

2008-03-19 @ 16:09:17
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Delinda

svar: ok, tack. Klart jag kan vara med :) vad ska jag svara på? :) kramar

www.delindaaa.blogg.se

2008-03-19 @ 16:37:01
URL: http://delindaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0