bråttom bråttom

Nu är det bråttom bråttom. Jag har pulat med skokollage hit till bloggen med vårinspiration. Tror ni det fungerar nu? Det har envisats med att strömma in kunder bara för att jag vill pyssla med annat.. ; )

Att göra idag:

  • Fixa smörgåstårtebotten
  • Göra smörgåstårta
  • dekorera ovanstående
  • Baka tårtbotten
  • Göra tårta
  • Ordna/baka fikabröd
  • Städa
  • Tvätta
  • Göra klart Ns present
  • Och lite annat pyssel

Fulle rulle som ni ser. Men så ska det vara :  ) Jag ska blogga lite mer ikväll när jag får spare time, och gå igenom kommentarerna. Puss och gos på er.,  


Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack och bock! Idag blir det inget direkt kalas men på lördag är det fika. Det är bara att komma förbi om ni vill :) Kram

2008-03-26 @ 16:14:44
URL: http://emmasophies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0