Dagen efter

Ja, som sagt utgång igår. Tror jag börjar bli gammal för jag blir helt utslagen av en utekväll nu för tiden.
Vi hade i alla fall riktigt trevligt här hemma hos oss, god mat, sing star och ölspelet. Vi hade även en liten incident med popcorn maskinen, då en viss N poppade alldeles för mycket och det var popcorn i hela köket. Grädden på moset var att han hällde ett halvt saltpaket i de färdiga popcornen. Dock uppskattades sältan av herr poolskötare:)

Jag börjar äntlgen bli en människa igen efter en lååång lördag. Jag och N har varit och bytt däck på en bil på hans jobb, efter det promenerat till marknaden och sedan hem, efter en suovaskebab för mig och en pizzaslice för N.
Fotade lite under kvällen, enjoy!

                    
Poolis & Sopan                Nathalie & Syster min     Glad syster, sur syster


                   
Matilda                              Sara                                     Poolis know how to work the cam



Sopan & Matilda

Kommentarer
Postat av: Sara

Jäkla Emelie! Jag ska hämnas ;)

2008-03-15 @ 21:25:33
URL: http://girlyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0