Dagens 6 snabba med Zandrea

Idag är det Zandrea som ställt upp på 6 snabba, OCKSÅ modell.:) Snart är hon också hudvardskonsult, det tycker vi om. Hon har också en fin hemsida. www.zandrea.se mde finfin portfolio bland annat.

Vem är du? Beskriv dig själv med tre ord.
Mode&shopping galen, djurvän och modell.. tre ord va? :D

Vad gör du? Pluggar/jobbar/fritiden?
Arbetslös, frilansar som modell, ska plugga till makeup artist & hudvårdare!

Varför bloggar du?
För jag älskar att skriva.. och vill dela med mig av det till mina läsare!

Vad är det som gör din blogg speciell?
Finns massor att läsa om, från mode, tips till spöken och film osv osv osv :D

Vad skulle du vilja förändra? Anything.
Vad som helst? Att ungdommar/arbetslösa ska enkelt få jobb, vart dom vill, när dom vill. 
Spec det jobb man vill jobba med och är intresserad av!

Hur skulle du förändra det?
Ingen aning ;P

Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt :)
jorå de är toppen de :)

2008-03-19 @ 12:55:21
URL: http://chicalouise.blogg.se
Postat av: Zandrea

Nej va kul :D

ska länka :D

Jag köpte en rengörings kräm, 3 i en.. Sen en dag och natt kräm i en och den där foundation =)Du vet vad jag menar va? haha ;P Ska bli så kul att gå på kursen :D Konsulten heter Siv söderblom =)

KRAM

2008-03-19 @ 13:40:24
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0