Elfel?

Idag har varit en hektiskt dag. Fått massor gjort inför påsken. När jag slutade handlade jag till middagen och lite grejer till mitt blivande påskris. Lagade mat, åt, for till Ns föräldrar och pratade lite med dem och kollade hur det låg till med skoterlastningen. Everything was fine:) Efter det hem till min mama och papa och hämta mina skoterkläder och en hel del pinaler. Blev en hel sopsäck.

Sedan var det Coop som gällde och mat mat mat. Handlade massor av nyttigt och onyttigt. När vi sedan skulle hem efter sista stoppet på OK för maggots fick audin spratt. Först gick inte baktorkaren alls, sedan när N slog på innerbelysningen blinkade den ett par ggr och när den slutade blinka började baktorkaren gå av sig själv. Och den slutar inte.  Jag repeterar: DEN SLUTAR INTE! Bara när vi slog av bilen, men när vi startar den igen så fortsätter den gå? Nån som vet vad göra?

Nånå vi fick oss ett gott skratt av det i alla fall. Det där med torkaren får N lösa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0