honey i'm home!

Slutade lite senare än vanligt idag, och började tidigare än vanligt för vi har haft möten. Även trots att det inte handlar om mer än en timme känns dagen så kort. Det känns som att jag precis kommit hem och redan är dagen slut. Jag har lagat lite wok med kyckling och grön currypasta och oystersauce, mums.

N tog en femma, alltså gick och sov, men jag var tapper och är fortfarande vaken. Ska rensa i gerbisarnas bur snart, sneglar lite på Gossip Girl samtidigt som jag läser lite bloggar.

Nu är det bara ett par veckor kvar till the amazing flytt! Känns riktigt spännande. Hoppas lägenheten som jag ska bo i är fin:O

Nå, nu vill gerbisarna ha uppmörksamhet så i´m all theirs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0