I forgot, didn't I?

Jag tycker ju om skor, originellt va? Som en vän sa en gång, om skor gör henne lycklig, ifrågasätt inte, utan låt henne köpa. Läser du det här N? Vavavava?

Som ni förstår så är N inte alls lika begeistrad i mitt fanatiska skoberoende. image1
Här har ni mitt nästa inköp, riktigt bra pris 249:- från skopunkten. Fast det här kan jag ju egentligen inte skriva eftersom att jag har provat dem, och N förbjöd mig från att köpa dem och påstod att de såg horiga ut, plus att tiocentimetersklackar gör mig längre än honom..Jag anar att det spelade in i hans bryska kommentar.

Kommentarer
Postat av: Cheri

Har också kollat in dom där!

2008-03-11 @ 18:47:44
URL: http://cherrylicious.blogg.se
Postat av: åsah

skit fina :)

2008-03-11 @ 18:53:14
URL: http://asah.blogg.se
Postat av: ems svarar

Cheri och Åsah: Visst är de härliga!? Tänk att man kan bli lycklig av skor..:)

2008-03-11 @ 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0