Kommer det blir ensamt? Nå jo.

Han vill inte leva utan mig. N alltså. Det är vad han säger dag ut och dag in...Jag måste helt enkelt vara fantastiskt! ; )

Vi åt middag på en liten restaurang, souvlaki på oxfilé för N och Filé Corte för mig, oxfilé med rödvinssås, creme fraiche, varma grönsaker och råstekt potatis. Till förätt åt N toast skagen och jag något liknande men inte alls så gott med gravad lax.

Det var en ganska trevlig liten restaurang med bra service ända tills vi fick in varmrätten, då hade alla andra matgäster gått och det var bara bargäster kvar. Då började de ta bort dukar och ljus från alla andra matbord och rulla ihop golvmattorna. Lite stressade vi blev!  Vi hade ju tänkt lyxa till med efterätt och allt men det kändes så fel när de börjar plocka ihop redan. Och nej, de hade inte stäng medan vi åt, det var en timme kvar tills köket stängde och baren är öppen än.

N är så söt, han håller på bädda sängen här. Det känns så konstigt att vi inte ska sova tillsammans varenda natt längre. På torsdag flyttar jag. Men jag kommer hem redan på fredag. Och på lördag ska gulliga Elin och hennes Johan komma förbi och ha 40 års kalas med mig och N, förhoppningsvis kommer Sopan och hennes kock till pojke och firar, då blir det 60-års kalas. Och om Hanna kommer , då blir det 80-års kalas, det vore ju grejer eller hur?

Nu måste jag läsa upp det här inlägget till N, annars säger han att han ska polisanmäla mig (speciellt om jag berättar vi druckit varsin öl till maten ; P )

Sov gott och mys till er alla:)

E

Kommentarer
Postat av: Zandrea

jaha, ser den bra ut? Vilken mysig kväll, lite tråkigt att dom började plocka undan :/ Men huvudsaken man hade det trevligt :D Japp, jag har haft en bra dag :D hopps du med! KRAMS

2008-03-30 @ 00:37:38
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0