Long time no seen

Heeeeeeeeeeej bloggen!

Nu har jag varit borta länge. Men jag har i alla fall mobilbloggat lite från skogen:)

Vi har haft en så mysig påsk i Masugnsbyn. Hyfsat väder, skoterkörning, inte alltför mycket träningsvärk, god mat, gott vin och framför allt gott sällskap. Vi skulle ju egentligen åka hem i söndags men jag hade lite svårt att slita mig från Elin och Johans stuga och vi bara pratade och pratade. Så det blev att vi stannade en natt till trots att vi bäddat och packat ihop allt i bilen :) Det kallas att inte ha karaktär. Men kul hade vi.

Fisket gick ju inte alltför bra, en hyfsad harr och en fem centimeters röding, inte så mycket att hurra för. Men lilla Lisa fick en mycket fin matröding som vi grillade mitt i skogen i kolsvart mörker och åt på tunnbröd. Det är livet. Sen att vi nästintill frös ihjäl när vi skulle köra skoter hem behöver vi ju inte nämna.

Jag har fotat massor men inte hunnit tömma kameran ännu men det kommer, tro mig:)

xoxo /E

Kommentarer
Postat av: Zandrea

Låter som du haft det super trevlit :D saknat dig lite dock (A) haha :D närå! Min påsk har varit bra iaf :)

Kram på dig :)

2008-03-25 @ 15:35:08
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0