paprikakyckling

Idag blir det lunch med N, paprikakyckling på Sofias. Vi får hoppas att det smakar! 

image3

Det blev att rensa åt Blixten och Tarza, gerbisarna alltså, igår i alla fall, men lättroad som jag är satt jag i flera timmar och byggde nya våningar och leksaker åt dem i kartong. Jag är nog världens bästa matte, don't you think?

Idag är Malin här och hälsar på, på jobbet alltså, hon arbetar på det kontoret vars jag ska börja snart. Jag känner ju någon på det kontoret iaf, även om vi inte arbetar med samma saker.  Fast hon kommer nog bli mammaledig bara ett par veckor efter att jag börjat.

Idag tänkte jag att vovven ska komma och hälsa på mig, hon är så fascinerad av gerbisarna så det blir kul att se:) Jakthund som hon är vet hon inte om hon ska jaga eller leka med dem. 


kisses / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0