Påsklov

Nu snart tar jag påsklov från jobb och bloggen. Jag ska försöka mobilblogga i alla fall:) Men bara så att ni vet så kommer jag ju tillbaka efter helgen.

Idag är det sååå härligt väder ute. Det var kallt imorse och min bil hade frusit ihop, men det behöver vi ju inte prata om. 

N ska göra iordning bilen och packa skoterpulkan och grejer. Efter jobbet ska jag bara hem och duscha och packa lite kläder och maten. Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig. Kommer ha rejäl träningsvärk efter skoterturen kan jag gissa, det brukar ju bli så.

Jag har pckat kameran och laddaren, så det blir nog många bilder i helgen i alla fall. Vad tyckte ni om historian jag fick av min chef? :)
Nä nu ska jag gå och äta min räkmacka som jag fått av mitt jobb.

Glad påsk och kram på er. /E

image58

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Glad påsk! :)

2008-03-20 @ 12:24:09
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Sara

Glad Påsk på dig Emelie :)

2008-03-20 @ 13:53:09
URL: http://girlyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0