Solsken

Ja solsken finns det mycket av i livet, men nu menar jag riktigt solsken. Tur att jag har packat solbrillor i väskan imorse för nu lyser solen in på banken så jag nästan blir bländad. HÄRLIGT efter all snö som verkar ha invaderat hela Sverige.


På torsdag arbetar vi kort dag på banken vilket innebär låååånghelg i och med påsken. Den ska spenderas, eller i alla fall ett par dagar, i Masugnsbyn och jag ska fiska. Jeeeeeeeeey, jag älskar att fiska. Jag ska dra upp den största fisken och vinna lite penkis. Dessutom serverar de hamburgare och grejer på isen där ute i nånting-järvi så jag behöver inte ens laga mat ute den dagen:) Perfekt eller vad säger ni?

image49
Dock har vi inte ett dugg vår här uppe ännu, men man kan ju få drömma:)


Nu off to lunch:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0