Tillbaka till framtiden

Hej Bloggen!

Jag har ju i min depression slutat blogga, som en protest mot allt som inte går som jag vill. Nu har jag kommit på bättre tankar då jag fått en hel del önskemål om att fortsätta : )

Så, vad händer nu?

Ja, till att börja med så blir det ingen valp, big surprise! Jag vill så gärna ha en hund och jag vet att jag låter som en 10-åring som vill ha en rosa pudel. Men detär så att jag har vuxit upp med en kennel i rummet brevid i princip, vi har alltid haft hundar och alla runt omkring oss. Vad som gjorde detta så definitivt är att det är Shiras sista kull och nu dröjer det MINST 3 år innan nästa kull i samma uppfödning. Och hey, vem vill inte ha en valp från sin egen fina, välmeriterade hund? Jaja jag får bete mig som en vuxen och acceptera det. Jag kan ju alltid börja jaga med råttorna : )

Vad mer är på gång förutom det där förbannade valptjatet då? Det här är min sista vecka i Luleå, det innebär flyttstädning för fulla muggar och jag måste klura ut hur jag ska få med mig allt hem på fredag på tåget. Jag börjar jobba i Gällivare redan nästa måndag. Det känns ändå helt okej, efter det är jag ledig en vecka och det verkar som att vi ska göra Turkiet osäkert än en gång då. Det ser jag verkligen grymt mycket fram emot. Emma och Kjell vill också följa så det blir nog mys; )


Nå, back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0